Ömür, "84 yıldır sürekli bir etkinlik yürütüyoruz, 7 gün 24 saat taze ve lezzetli ürünlerle hizmet veriyoruz. Güncel tatları takip ederken geleneksel tatların da devamlılığı için devamı sürdürüyoruz. Sosyal medyanın yiyecek içecek bölümünün üzerindeki etkisini biliyoruz. Son olarak kalıcı de viral olan ve herkes Yemek için yarıştığı Dubai çikolatasını başlatmaya başlayın" dedi.
“Dubai çikolatasının İstanbul'da yenebilecek en iyi ikinci yeriz” diyen Ömür, "Birinci adres, Koşuyolu'ndaki marka oldu. Müthiş'in bir başarı öyküsü yazdılar, onları tebrik ediyoruz. Hatta biz de onları incelemek için ziyaret etmek istedim. Ama uzun kuyruklarda oldu Yiyemeden geri döndük. İstanbul'da Ömerpaşa, Gözcübaba, Göztepe ve Feneryolu olmak üzere 4 mağazamız bulunuyor. ve anında çözüm önerilerimizle hizmet veriyoruz. 300'ü aşkın personelimizle taze ve hızlı ürün hizmeti için çalışıyoruz" ifadesini kullandı.
“Sosyal Medyada Viral Olan Tatlar Gündemden Düşer Ama Geleneksel Tatlar Hep Var”
Ömür şekilleri şu şekilde özetlenmiştir:
“Sosyal medyada viral olan tatlar, sürekli yok olup gidiyor ama geleneksel tatlar baki kalıyor. Böyle popüler olup sonra kaybolup giden birçok örnek verebiliriz. Şu an Dubai çikolatası farklı bir lezzet olarak sosyal medyanın da bulunduğu ön plana çıktı. Ama bizim geleneksel lezzetlerimiz hiçbir zaman eskimeyecek. Börekler, büyük makarnalar, ekmekler, mezeler, sarmalar, dolmalar, tatlılar ve tuzlular başta olmak üzere geniş ürün yelpazesine sahiptir. 1940'lardan günümüze kadar hem gündemdeki popüler hem de geleneksel lezzetleri sunuyoruz. Yenilikçi ve dinamik temeller üzerine kurulmuş markamızla miras geleneğimizi her gün terapi ederek taşıyarak ulaştırıyoruz."